دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
خلیلی

حوزه/ معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه ساختارهای مزاحم برای اقتصاد کشور باید از بین برود و دولت نیز در تلاش است این امر را اجرایی‌ کند، گفت:در روزهای اخیر در جلسه سران قوا راجع به گندم‌کاران تصمیم‌های خوبی برای حل این معضل گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، امروز در دیدار با فعالان اقتصادی گلستان که در ساختمان دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: کشور برای پیشرفت اقتصادی به حمایت از فعالان اقتصادی و همراهی فعالان اقتصادی با دولت نیاز دارد.

معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: موضوع اقتصاد یک مسئله اساسی و بنیادی در کشور است و باید به آن توجه شود.

وی تصریح‌کرد: خوشبختانه در گلستان یک همراهی و وحدت و انسجام ویژه برای رفع مشکلات اقتصادی برقرار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: ساختارهای مزاحم برای اقتصاد کشور باید از بین برود و دولت نیز در تلاش است این امر را اجرایی‌کند. در روزهای اخیر در جلسه سران قوا راجع به گندم‌کاران تصمیم‌های خوبی برای حل این معضل گرفته شد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: برخی از مدیران به جای آنکه مشکل را حل کنند بیشتر در کار گره می‌زنند و این مدیران باید از سمت کنار گذاشته شوند و با آن‌ها برخورد شود.

وی افزود: کارگروهی از معاونان سران قوا تشکیل شده تا درباره دستورالعمل‌ها و ساختارهای مزاحم تصمیم‌گیری شود و این قوانین و دستورالعمل‌های مزاحم حذف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: منزلت و کرامت فعالان اقتصادی باید حفظ شود، چون این امر سفارش امیر مومنان حصرت علی (ع) است.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی ما باید قلمرو حاکمیتی را محدود کرده و کار را به بخش خصوصی بسپاریم. با فاسد در هر سطحی باید مقابله شود و در این عرصه هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

وی گفت: با همه تحریم‌ها و ظلمی که به کشور می‌شود، اما کشور روی پای خود ایستاده، چون این کشور متعلق به مردم است و در همه عرصه‌ها مردم را محور می‌داند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد:نیازهای استان‌ها باید شناسایی شود و با برنامه‌ریزی درست در مسیر توسعه اقتصادی حرکت کرد و ما نیزدر چهارچوب قانون در کنار همه فعالان اقتصادی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی در پاسخ به درخواست‌های مصداقی فعالان اقتصادی در این جلسه افزود:تمام مسائل مطرح شده توسط شما عزیزان بررسی می‌شود و برخی موارد مربوط به مسائل ملی است که همه را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha